Elke woensdagvoormiddag (08:40 - 11:30) organiseert de school samen met de externe partner Ligo Brusselleer een praatgroe in de eetzaal van de school. Juf Jolien leidt de praatgroep telkens met veel motivatie in goede banen . Wij zijn er zeker van dat een hoge ouderbetrokkenheid alleen maar onze kinderen ten goede kan komen! Tijdens de praatgroep gaan ouders in dialoog met elkaar via allerlei schoolbrede thema's . Vanuit onze schoolvisie 'Nederlands stimuleren op school en thuis' schenken wij in de praatgroep ook aandacht aan de Nederlandse taal zodoende ouders die de taal nog onvoldoende machtig zijn op een fijne manier verder kennis kunnen maken met de taal door in interactie te gaan met elkaar . Suggesties betreffende onderwerpen tijdens de praatgroep zijn altijd welkom. Telkens weer vormt dit alvast een gezellig samen zijn met ouders .